آموزش جامع سئو با آخرین متد

آخرین متد های جامع سئو رو در این وبلاگ بخونید!

آموزش جامع سئو با آخرین متد

آخرین متد های جامع سئو رو در این وبلاگ بخونید!

سعی می کنم روش های خیلی خیلی کاربردی سئو و عملی رو بهتون یاد بدم

  • ۰
  • ۰

سئو خارجی چیست؟

در این مقاله از مجموعه مطالب آموزش سئو وردپرس، این بار قصد داریم از فضای داخلی سایت خارج شویم و به سئو خارجی یا off page seo  بپردازیم.

سئو خارج از صفحه چیست؟

"سئو خارج از صفحه" (همچنین "SEO خارج از سایت" نیز خوانده می شود) به اقدامات انجام شده در خارج از وب سایت خود برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) اطلاق می شود.

بهینه سازی برای عوامل رتبه بندی خارج از سایت شامل بهبود موتور جستجو و درک کاربر از محبوبیت سایت ، ارتباط ، اعتماد به نفس و اقتدار سایت می باشد. این کار توسط سایر مکانهای معتبر در اینترنت (صفحات ، سایتها ، افراد و غیره) که به وب سایت شما پیوند دارند یا تبلیغ می شوند ، انجام می شود و به طور مؤثر "کیفیت" مطالب خود را می بخشد.

چرا سئو خارج از صفحه اهمیت دارد؟

در حالی که الگوریتم های جستجو و عوامل رتبه بندی به طور مداوم در حال تغییر هستند ، اجماع عمومی در جامعه سئو این است که ارتباط ، قابلیت اطمینان و اقتدار که برای جستجوگرهای مناسب در خارج از صفحه امکان یک وب سایت را فراهم می کند ، باز هم نقش مهمی در توانایی رتبه بندی یک صفحه ایفا می کند.

در حالی که ما الگوریتم کامل گوگل را برای رتبه بندی محتوا نمی دانیم ، داده های حاصل از مطالعه عوامل رتبه بندی موتور جستجوگر نشان می دهد که عوامل مرتبط با سئو خارج از سایت احتمالاً بیش از 50٪ از وزن عامل رتبه بندی را دارند.

پیوندها و سئو خارج از صفحه

ایجاد بک لینک در قلب سئو خارج از صفحه است. موتورهای جستجوگر از لینک دهنده به عنوان نشانه ای از کیفیت مرتبط با محتوای استفاده می کنند ، بنابراین سایتی که دارای لینک های بسیار با ارزش بالا است ، معمولاً بهتر از سایتی مساوی با تعداد لینک های کمتری رتبه بندی می شود.

سه نوع پیوند اصلی وجود دارد که با نحوه کسب آنها تعریف می شوند: پیوندهای طبیعی ، پیوندهای ساخته شده دستی یا پیوندهای خودساخته.

پیوندهای طبیعی به صورت ویراستاری و بدون هیچ گونه اقدامی از طرف یک صاحب صفحه ارائه می شوند. به عنوان مثال ، یک وبلاگ نویس مواد غذایی که پیوندی به پستی دارد که به مزارع تولیدی مورد علاقه آنها اشاره دارد یک پیوند طبیعی است.
پیوندهای دستی ساخته شده از طریق فعالیت های ایجاد پیوند عمدی به دست می آیند. این موارد شامل مواردی مانند پیوند دادن مشتریان به وب سایت شما یا درخواست تأثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما است.
پیوندهای خود ایجاد شده با شیوه هایی مانند اضافه کردن بک لینک در دایرکتوری آنلاین ، فروم ، امضای نظر وبلاگ یا انتشار مطبوعاتی با متن لنگر بهینه شده ایجاد می شوند. برخی از تاکتیک های ایجاد لینک ایجاد شده به سمت SEO سیاه کلاه گرایش دارند و توسط موتورهای جستجو اخم می شوند ، بنابراین به آرامی اینجا حرکت کنید.
صرف نظر از چگونگی به دست آوردن پیوندها ، آنهایی که بیشترین سهم را در تلاشهای سئو ارائه می دهند ، عموماً مواردی هستند که بیشترین حق امتیاز را از آن خود می کنند. بسیاری از سیگنال ها وجود دارد که به سهام عدالت تصویب شده مثبت کمک می کند ، مانند:

محبوبیت سایت پیوند دهنده

چگونگی ارتباط موضوع سایت پیوند با سایت مرتبط شده است
"تازه بودن" لینک
متن لنگر مورد استفاده در سایت پیوند دهنده
قابلیت اطمینان سایت لینک دهنده
تعداد پیوندهای دیگر در صفحه پیوند
اختیار دامنه و صفحه پیوند دهنده

سئو غیرمستقیم غیر مرتبط با لینک
در حالی که کسب لینک از وب سایتهای خارجی متداول ترین استراتژی SEO خارج از صفحه است ، تقریباً هر فعالیتی که در خارج از وب سایت شما انجام شود و ب) به بهبود موقعیت رتبه بندی جستجوی شما کمک می کند تا به عنوان "سئو خارج از صفحه" تصور شود. " این موارد شامل موارد زیر است:

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
وبلاگ نویسی مهمان
نام تجاری مرتبط و نامشخص ذکر شده است
بازاریابی آنفلوانزا
البته توجه داشته باشید که نتیجه خالص هر یک از این فعالیتها ایجاد یک مرجع برای سایت شما از جای دیگری در وب است - از این طریق یک مرجع یک پیوند ، ذکر نام تجاری یا وب سایت یا موارد دیگر باشد. بنابراین ، مفهوم سئو خارج از صفحه واقعاً "غیر مرتبط" ، در واقع کمی نادرست است!

یادداشتی در مورد SEO خارج از صفحه محلی:

سئو خارج از صفحه به رفتار انسان متکی است (یعنی اینکه مردم فقط محتوای مورد نظر خود را ارجاع می دهند و به اشتراک می گذارند). به همین ترتیب ، این مورد برای هر دو سئو ارگانیک و محلی نیز صدق می کند. حتی در یک تجارت آجر و ملات ، محصولات با کیفیت بالا تعداد زیادی مراجعه به کلمات را از مشتریان فعلی دریافت می کنند - معادل حضوری سئو خارج از صفحه.

نحوه انجام سئو خارج از صفحه
در سطح بالایی ، بهبود "جستجوگرهای خارج از صفحه" یک وب سایت شامل بهبود موتور جستجو و درک کاربر از کیفیت یک سایت است. این اتفاق می افتد با گرفتن پیوند از سایت های دیگر (خصوصاً سایتهایی که خودشان معتبر و قابل اعتماد هستند) ، ذکر نام تجاری شما ، سهم مطالب شما و "رأی اعتماد به نفس" از منابع خارج از وب سایت شخصی شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام جستجوگرهای خارج از صفحه ، این فصل را در راهنمای مبتدی سئو جستجو کنید.

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • حمید امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی